Det var skönt!

Nu är jag hemma igen efter joggingturen. Jag hade ju planerat att springa ca 5 km, men när jag väl var ute kände jag att jag ville springa längre så jag tog ett lite längre håll som kanske skulle bli nästan upp mot 7 km, men när jag har sprungit kanske 3,5 km snubblar jag och ramlar på asfalten, aj! Knät började blöda och händerna började svida, men jag brukar följa mottot  "winners never quit and quitters never win" så det var bara att fortsätta springa. Men jag svängde av lite innan så rundan blev kanska 5,5 km. Jag ville inte springa inne i byn när det rann blod på knät för då skulle massa folk bara fråga hur det var med mig och sånt, och det orkade jag inte med...

Nu känner jag mig supernöjd, och att knät och händerna svider och att det rinner svett ner i ögonen vilket också svider är bara skönt :D  Nu känner jag att jag har jobbat ordentligt (yy)

I slutet av rundan är det som jag har skrivit i ett inlägg någon gång tidigare en ca 200 meter lång uppförsbacke som man kan välja att spring uppför. Eftersom jag älskar att pressa mig själv så springer jag alltid där... det är så jävla jobbigt, man kan knappt andas och man är så nära att svimma och spy och det är så jävla skönt!
Men det värsta är att när man är uppe på backen så får jag inte vila utan då måste jag springa hem den sista biten!
Men efteråt är det så jävla skönt!

 
Ajajaj! Och ni får en bild på hur svettig jag är, se och njut! Haha

Nu ska jag hoppa in i dushen och sen ska jag åka till en affär här i Skurup och kolla på deras rea :D De har en massa Vero Moda kläder (y)

Kommentarer
Postat av: linnea orhagen

Fyfan vad duktig du är! (y)

2009-08-04 @ 12:52:15
URL: http://plaaza.blogg.se/
Postat av: linnea orhagen

sv: hahaha, ja, det kanske du skulle behöva. haha

2009-08-04 @ 13:39:25
URL: http://plaaza.blogg.se/
Postat av: linda berntsson

"Nu känner jag mig supernöjd, och att knät och händerna svider och att det rinner svett ner i ögonen vilket också svider är bara skönt :D"

haha du är inte lite konstig du :) men skönt för dig! haha

2009-08-04 @ 15:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0