Jag är trött!

Nu ska vi se...
Ja, då har jag varit ute med Nelly nu, ska snart cykla till gymmet och styrketräna!
Skoldagen var ändå helt okej, vi hade lite aktiviteter i skogen som inte var så jobbiga, men det tar ändå på en att vara ute en hel dag så jag är rätt så seg nu. Orkar egentligen inte styrketräna, men det är bara att göra det och sen är det gjort!
Jag skulle egentligen träna aerobic imorgon, men jag fick besked om att det är inställt pga för lite anmälningar... så jag får i alla fall en vilodag imorgon även om jag inte tycker aerobic är jobbigt utan bara roligt! ;)

Annars har jag väl inte så mycket att säga... vi fick inte vårt schema för det är inte riktigt färdigt än, men jag vet på ett ungefär hur det ska se ut.
Vi fick även nya skåp idag, men såklart så fick jag nere detta året med, usch det är så jobbigt att ha det! Jag vill ju ha uppe!!!

Nej, nu måste jag cykla till gymmet annars blir det väl aldrig av...

Vi hörs senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0