Bilder från de underbara dagarna i Åhus <3









































Kom till Åhus i tisdags då och det blev mest en massa fix med tältet och sovplatser och sånt, köpte även lite mat som vi åt och som vi sen skulle ha till frukost (vissa av oss gjorde detta). Sen lite senare på kvällen gick några av oss ner till stranden, typ 200-300 meter från tältet.

Igår (onsdag) var det handboll hela dagen och sen på kvällen åt vi tacobuffé som var ljuvlig, underbar, fantastisk, perfekt, sagolik, lysande, jättebra, otrolig, fenomenal, ja ni förstår vilka känslor jag hade för denna buffé och jag tror de andra är helt och hållet med mig när det gäller det :D

Sen badade några av oss i havet på kvällen innan vi gick och duschade. Det blev även lite snack och mys på stranden den kvällen ;)

Idag blev det fem matcher fram till lunch ungefär och sen hade vi åkt ut, spelet har inte gått sådär jättebra men vi har haft otroligt roligt, vilket vi alltid har! <3
Jag, Sofie, Bozana och Linnéa åkte hem och på vägen stannade vi och åt och så :)

Nu är man hemma och saknar alla, men jag vill tacka alla er som var med för 3 underbara dagar och sen vill jag avsluta med att säga att jag älskar er! <3
Tack! :)

(Fler bilder kommer nog vid ett annat tillfälle när jag har fått av fler personer :D)

Nu ska jag nog snart gå och mysa lite med en bok i uterummet eller så fastnar jag framför datorn som vanligt! Men wtf,  vad gör det, JAG HAR JU SOMMARLOV :D :D :D

Vi hörs senare mina trogna läsare :P

Kommentarer
Postat av: Soffan

<3

2009-07-16 @ 21:21:39
Postat av: Josefin

<3<3<3<3<3<3

2009-07-16 @ 22:07:19
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: B

haha men Tuzze va är de för bilder på mig :( :P

2009-07-16 @ 22:36:34
Postat av: Josefin

Men du är ju så söt :D <3

2009-07-16 @ 22:46:24
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: Camilla

oj, åhus, det är fint där :)

2009-07-18 @ 22:07:02
URL: http://camiillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0