Enough

Har precis kollat klart på filmen Enough med Jennifer Lopez. Jag tyckte att filmen var bra, man var på helspänn hela tiden, i alla fall jag.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om den, men den handlar om att kvinnan som spelas av Jennifer Lopez blir misshandlad av sin man. Sen handlar det om hur hon försöker komma undan och flyr.



Nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska nog snart läsa ut Twilight så jag kan se filmen medans jag väntar på att Robin ska logga in på msn vid 1-2 någonting. Det har börjat bli en vana att sitta uppe vid msn hela natten och prata med honom. Men det är kul och jag har sommarlov, så vem bryr sig? :D

Skriver nog något litet senare så vi hörs :D

Kommentarer
Postat av: linnea orhagen

jag sitter också uppe halva natten för att prata med folk på msn. eller blogga. haha. dålig vana. men wtf, man lever bara en gång! ;)

2009-07-26 @ 00:22:30
URL: http://plaaza.blogg.se/
Postat av: linnea orhagen

sv: haha, ja :D

jag brukar typ sitta uppe till tre (a) å sova till ett-två, hihi.

men snart blire fan ändring på det -.- skolan börjar den 18e .. fast.. jag längtar faktiskt! heheh (a) jag börjar ettan till hösten,så det är exxxxtra roligt! ny skola, ny klass, nya lärare osvosv. :D hihi.

2009-07-26 @ 00:30:58
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0