Godmorgon :)

Vaknade precis! Kom hem kvart över 2 igår och somnade nog inte förrän efter 3. Jag hade i alla fall riktigt riktigt roligt på klassfesten igår och det var så kul att träffa alla igen. Jag älskar verkligen vår klass, den är så j*vla härlig. Har tyvärr inga bilder jag kan ladda upp just nu, men ska försöka få tag i Linns ikväll eller imorgon.

Idag har jag inget bestämt, tror inte mamma och pappa har bestämt något heller. Men jag ska nog försöka vara social idag och inte stänga in mig på rummet. Jag tror mamma och pappa skulle uppskatta det, och om jag ska vara ärlig så saknar jag de gamla semestrarna när jag var med de hela tiden. Känner att jag ska vara trevlig idag :)

FIck också sms av Sofie (från Turkiet) precis <3 Skulle svara henne, men det blev en lång uppsats. Men jag trodde inte det skulle vara såhär svårt att vara ifrån henne :'(. Det är svårt att inte kunna skriva till henne för minsta lilla sak som händer eller ringa eller något annat. Vi pratar liksom med varandra kanske 50 gånger om dagen i vanliga fall och nu funkar inte det. DET GÖR ONT I HELA KROPPEN! <3

Nej, nu ska jag nog gå och äta frukost så hörs vi senare idag.
Ha en underbar dag.
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: isabell

varsegod, vad göru då :) ?

2009-07-25 @ 12:18:02
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: kajsa

gillar din blogg josefin!! :) och det var ju jättekul igår :) missade man något kul efter att vi cyklade hem?

2009-07-25 @ 12:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0