Godmorgon :)

Satt uppe vid datorn till nästan 4 igår... Satt och skrev med folk från klassen på Facebook i en sån tråd vi har börjat skriva i. TIllsammans har vi lyckats skriva 1000 inlägg på 8 dagar, och igår stängdes tråden när vi nådde 1000. Istället påbörjades en ny tråd, men nu är det ju inte lika roligt längre :( Vi som skulle komma upp i 10 000 inlägg innan skolan börjar...

I alla fall så har jag inget bestämt idag, inte vad jag vet i alla fall. Jag hatar detta vädret för man kan ju aldrig sola :'(
Vad ska ni göra idag? :D <3

Ha en bra dag så hörs vi senare :)


Såhär glad hade jag varit om det hade varit sol ute!

Bilden är tagen i Åhus och det påminner mig om att jag ska ladda upp fler bilder därifrån strax. Och glöm inte att vinnaren i vänskapstävlingen presenteras om ungefär 2 timmar! Så håll utkik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0