Godnatt!

Har hjälpt till att plocka undan och så nu efter att alla har gått. Det har varit en trevlig kväll och nu lär man väl inte träffa två av kusinerna på ett bra tag (n)...
Jaja, jag har inte så mycket att säga, men jag lovade att skriva senare idag så jag var ju tvungen att hålla det ;)
Ska gå och borsta tänderna och så nu, sen ska jag slänga mig på soffan med min bok och läsa lite tror jag!

Åh, förresten så ska jag till tandläkaren 08.50 imorgon! Bläääää på det! Jag hatar tandläkaren, jätteläskigt! Men det som e bra är att jag nog ska övningsköra dit och kanske hem (y).. ska även fixa legitimation imorgon, vilket jag har sagt att jag ska göra i typ två år, fast det har aldrig blivit av... Men nu jävlar! :D haha

Jaja, godnatt på er alla söta så hörs vi imorgon :)
Sov gott, inte vått! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0