Hej :)

Förlåt för att jag inte har bloggat under morgonen, men jag har bara gått runt och slappat så jag har helt glömt bort det :(
I alla fall så vaknade jag vid halv 11 av att mamma kom in på rummet med min
2-åriga kusin i famnen och säger att jag är en dålig barnvakt. Eftersom jag ska vara barnvakt till honom på lördag samt till hans storasyster är den första tanken som slår mig att det är lördag. Men jag insåg ganska snabbt att det var torsdag och att min kusin bara var på besök med min morbror haha :)

Jag gick upp och åt frukost och lekte lite med kusinen och sen de gick hem har jag bara typ kollat på teve och slappat. Ska snart fika i uterummet tror jag, för om
1-1,5 timme ska vi till Beddingestrand och spela minigolf och äta på restaurang. Tror vi ska fika i mormor och morfars husvagn också :) Jag ska dit med min familj, mormor och morfar, och två av mina morbrödrar och deras familjer såklart :) Det ska bli jättemysigt :D
Det finns även en outlet vid minigolfbanorna så vi ska in där och kolla lite, hoppas man hittar något :)

Ha det bra så hörs vi innan jag åker :)



Vi ska äta på en jättemysig restaurang som heter 2:a Sandbank :) Vi har bokat bord i den delen av restaurangen där man sitter ute i sanden och det känns som att man är utomlands :) Ska verkligen försöka ta bilder för jag måste visa hur mysigt där är.


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

kul att du la till mej, jag har lagt till dej nu ! =)



vad gör du idag ?

2009-07-30 @ 15:00:05
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0