Hemma nu!

Nu är jag hemma igen och det är rätt skönt fastän jag har haft två underbara dagar med mina vänner. Började ju att åka hem till Carro igår på eftermiddagen, och Sofie och Jenny kom också dit. Efter att ha spelat spel och lite sånt så åkte Jenny hem och vi andra tre gick och åt på restaurang. Sen köpte vi godis och sånt mumsigt.
Kvällen och natten spenderades sen i Carros rum med tidningar, dator, snack och massor med skratt.
Carro somnade vid 3 tiden, men jag och Sofie somnade nog inte förrän framåt halv 5...

Jag och Sofie vaknar sen vid 9 och kan inte somna om, så det blev bara lite mer än 4 timmars sömn för oss :/
Vi började dagen med att gå till affären vid lunch och köpa bullar som vi sen åt till frukost. Jag åt 4,5 bulle :O
Sofie åkte sen hem för att hon var tvungen och packa så jag och Carro började baka kladdkaka och åt det tillsammans med glass. Sen blev vi så mätta så vi låg helt döda ute i trädgården...
Nu ikväll har vi varit på Pildammsteatern och kollat på sommarchansen, en slags talangtävling. Sofie kom också dit så vi fick träffa henne igen :D
Efter det lämnade Carro oss och jag och Sofie åkte buss tillsammans, och sen lämnade hon mig så jag fick åka till centralen och ta tåget hem. Jag var riktigt trött på tåget och är fortfarande det, så jag måste snart krypa ner i sängen.

Men tack för allt mina underbara töser. <3
Sofie åker till Turkiet imorgon och stannar där en vecka och Carro åker till Thailand på onsdag och stannar där i ungefär två veckor.
Jag kommer sakna er   :( <3
Jag älskar er, och det vet ni om! <3








På väg till restaurangen.








Detta hittade vi i en tidning xD






Sötnos <3




Inga kommentarer!


När vi skulle handla bullar i morse, jättetröööött!


Haha, när Carros blomma helt plötsligt bara ramlar ur krukan
 och ut genom fönstret xD





Resterna av kladdkakan dekorerade vi och skulle ge till Sofie i avskedspresent.


Sofie öppnar sin present :P


Carro fick kramp i örat, hur man nu lyckas med det ?


Känns helt sjukt att vi tränar på den scenen och springer i alla trappor
på denna teater när vi har sommaträning :P





Jag när vi väntade på bussen!

Nu ska jag bara publicera de 5  finalisterna i vänskapstävlingen, sen ska jag dö i sängen!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha vad roligt.

:P

2009-07-24 @ 00:04:34
URL: http://cuteewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0