Simning...

Nu har jag precis simmat i en halvtimme, känns superskönt :D
När jag simmar så har jag något som jag tror kallas för "swintrainer". Det är ett band som man fäster runt midjan eller magen och sen sitter det fast i en krok eller vad som helst, sen är det bara att simma på. Man simmar alltså på samma ställe hela tiden. Detta är perfekt när man inte har så stor pool så man kan simma fram och tillbaka ;).


Såhär ser swimtrainern ut.



När man simmar ser det ut såhär ;)




Nelly sov, hon väntar nog på att vi ska gå ut och gå :P

Nej, nu ska jag skriva in att jag har simmat i min träningsdagbok som jag har på hemsidan www.funbeat.se, en väldigt bra sida om man vill hålla koll på sin träning :)
Efter det ska jag gå en runda med Nelly innan jag äter lite och tar det lugnt innan träningen :)
Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0