Dagen igår var helt fantastisk!

Jag sitter hemma hos Sofie nu, vi vaknade halv 12 haha!!
Vi kom hem vid 2 inatt så vi var ganska trötta.

Vi hade riktigt riktigt kul igår. Det började i Folkets Park där vi såg vinnaren av Talang, Charlie Caper. Efter det lyssnade vi lite på Mojje innan vi gick tillbaka till själva stan! Där mötte vi upp många andra och sen blev det mat. Efter det var vi lite på Stortorget där Promoe spelade, ni vet han Svennebanan-killen haha! Nån timme senare lyssnade vi på Familjen, men jag och Sofie gick iväg mitt i för att lämna Robin och Daniel vid tåget, men eftersom jag höll fast Robin i en stolpe så hann de inte med tåget, hahaha jag är så duuuum!!!
Så de fick helt enkelt följa med oss tillbaka igen, och vi hann precis komma till Stortorget när de började spela, Det snurrar i min skalle :D

Senare åt vi mat igen, eller vissa gjorde det och sen skulle vi kolla på avslutningen vilket skulle vara ett ljusspel, men det var verkligen en besvikelse så vi började gå mot Folkets park för att vara med på Världens snabbaste allsång. Typ 100 låtar på en timme! ;) Det var riktigt kul och vi bara stod upp och sjöng och dansade! Perfekt avslutning på en perfekt dag,


Nu ska jag och Sofie göra oss i ordning och sen ska vi ta bussen till centralen för att möta Ida och Carro och ta tåget hem till mig. Senare idag kommer Una och Bozana också dit och då ska vi äta på pizzerian och sen va hemma själva hos mig hela kvällen och ha det toppen! 

Hoppas att er dag igår var underbar och att denna dagen också blir bra :D 
Vi hörs när vi hörs! 
Puss och kram <3
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

trey songz - sticky face

2009-08-22 @ 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0