Ensamheten är värst!

Jag sitter här ensam nu för första gången sen i fredags eftermiddag. Det känns så fel att vara ensam när man har varit bland folk hela helgen.
Det var ju som sagt Malmöfestivalen i fredags och sen sov jag ju hos Sofie. Igår var jag, Sofie, Ida, Carro, Una och Bozana här hemma och krängde godis och chips samt kollade på film och lyssnade på musik. Vi har haft det jätteroligt, men nu har de åkte hem allihopa.
Jag och pappa har varit ute och kört runt i byn för att leta efter min cykel som HAR BLIVIT SNODD!!!!!!!!!! Den var borta i fredags när jag skulle cykla till tåget :O Någon har alltså gått in på vår tomt och snott den! Här, i denna jävla hålan Skurup :O
Jag är arg på så sjukt många saker just nu och jag får se vad jag ska göra idag för att få ilskan och allt annat skit att försvinna! 
Som jag har skrivit förr så hatar jag att vara ensam, visserligen är jag inte ensam hemma nu, men jag menar att jag tycker det är så jävla jobbigt att inte ha något att göra eller att inte umgås med kompisar. Då hinner jag tänka och just nu är det sista jag vill att tänka!!

Jag hoppas i alla fall att ni har det bra ;)

Sen tack till alla er som har gjort denna helgen och hela Malmöfestivals-veckan helt underbar! Utan er hade jag inte klarat mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0