Godmorgon och hej träningsvärk!

2 dagar kvar av sommarlovet nu! Bläää!!!
Jag ska i alla fall passa på att njuta av den sista ledigheten, så då är det passande att jag har skitmycket träningsvärk rent ut sagt. Det kanske lät konstigt, men ja, jag ÄLSKAR träningsvärk för då vet jag att jag har tränat!!! ;)
Klockan är tio över 7 och jag ska snart sätta mig i bilen och åka hem till farmor och farfar i Malmö. Jag ska vara där hela dagen, men vid lunch så ska jag gå iväg till min frisör och klippa mig. Det var ett tag sen hehe, har inte klippt mig sen sportlovet! :O

Nu måste jag äta upp min frukost, vi hörs ikväll!
Ha en bra dag :D


Byxor - New Yorker
T-shirt - H&M
Kofta - H&M

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, de låter ju helt okje. du hann med en massa då? Jag jobbade :P som vanligt. men nu är jag ledig idag! :) Händer idag?

2009-08-26 @ 10:02:07
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0