:D

Rubriken beskriver hur fantastiskt bra kvällen har varit!!
Jag har träffat så otroligt mycket människor. Folk från klassen, folk från gamla klassen, folk från gamla gamla klassen och flera andra...!!! ;)
Man ville ju knappt åka hem, men som ni förstår så är jag i alla fall hemma nu! Hemma efter att ha stått upp bland en massa människor på tåget och trängts. Skitjobbigt!!!

Förutom att jag har träffat en massa underbara människor så blev det ju såklart härlig musik på NRJ in the park. Arash och Darins uppträdanden var väl favoriterna när vi dansade och sjöng som mest. Riktigt härlig känsla att stå framför en scen med några av mina bästa vänner och bara vara totalt utflippad...!! Helt j*vla underbart! :D

Jag längtar redan till fredag då det är dags för Malmöfestivalen igen. Det bästa är att vi ska vara där mellan 16 och fram tills typ halv 2, tjoooohooo! :)

Nu ska jag försöka dricka mitt te om det har svalnat och sen ska jag nog borsta mina tänder och krypa ner under täcket. Jag är ju helt slut efter denna fantastiska kväll!

Sov gott, vi hörs imorgon :)
Godnatt!!!




Arash :D


Darin :D

Det blev inte speciellt bra bilder eftersom vi inte hade världens bästa platser!  Men skit i det, kul hade vi! :D

Kommentarer
Postat av: Laila♥

sött :) Jag gick ju modevisning igår, och idag ska jag nog vila och jobba lite ikväll kanske :) Själv då? :)

2009-08-20 @ 10:03:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0