Gårdagen och dagen har varit toppen :)

Kvällen igår hemma hos Jenny var super. Vi tog det lugnt och kollade på film. Såg filmen Are we there yet och Are we done yet ;) Speciellt den första var riktigt rolig, i alla fall så tyckte vi det :P

Vi somnade efter halv ett och gick upp kl 5 i morse... lite segt!
Vi körde från Svedala vid 6 och sen direkt upp till Ullared. Vi var i Ullared till nästan halv 12 och sen åkte vi hem. På vägen hem stannade vi i Halmstad och åt på McDonalds. Sen åkte vi till Svedala och bytte om och vilade lite innan vi åkte in till Malmö för att ha den första handbollsträningen sen vårt uppehåll :)

Nu har jag varit hemma en stund och ätit och lite så. Har även kollat runt på lite bloggar och nu ska jag snart gå in i duschen och sen ska jag svara på alla era kommentarer <3


Halväcklig och morgontrött x)








Jag och Sofie gjorde narr av fjortisar som har gummiband på byxorna!




Jag och Sofie tog ballonger på McDonalds :)
Vi har lovat varandra att alltd ha barnasinnet kvar ;)



Sofie köpte dessa underbara tröjor till oss i Turkiet :)

Jag köpte rätt mycket idag, men jag lägger upp bild på det imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: linnéa orhagen

haha. sån tröja borde jag ha. hahaha xd

2009-08-10 @ 21:47:23
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0