Godmorgon :)

Jippi! Solen skiner idag, vad härligt :) 
Jag vaknade nu precis och jag har redan tagit på mig bikini. Jag ska bara äta frukost och sen ska jag gå ut och sola några timmar.
Vid halv 3 ska jag ta tåget in till Malmö, det är ju första dagen på Malmöfestivalen idag. Jag ska träffa massor med härliga kompisar vid 3, och några kommer lite senare ;)
Vi kommer spendera hela eftermiddagen och kvällen i Malmö så jag kommer inte blogga förrän när jag kommer hem.

Nej, nu kurrar min mage så jag måste gå och äta frukost!
Ha en bra dag och hoppas att solen lyser på er med :)

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Vad härligt att solen lyser hos er, hos oss regnar det :/

Kram

2009-08-14 @ 11:33:33
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0