Godmorgon :)

Ja, vad ska man säga, just nu är ju inte vädret speciellt lämpligt om man vill sola. I stort sett bara moln på hela himlen! Men det kanske blir finare under dagen, det är bara att vänta och se.
Nu ska jag fortsätta att fixa med en tabell som jag gör till min styrketräning. Jag började med den under natten, men jag hann inte klart. Så det är mitt första uppdrag!!! Jag sitter även med en ansiktsmask just nu, så den måste jag också tvätta bort snart...! Jag brukar nämligen glömma bort när jag har ansiktsmask och sen blir det jättesvårt att tvätta bort haha!!!

Sen ska jag nog ta och äta lite frukost. Det blir nog till att hålla på med bloggen en stund sen innan det är dags för 7th Heaven på kanal 5!!! ;)

Nej, nu ska jag avsluta allt som har med min styrketräningstabell att göra. Kan lägga upp en bild på hur den ser ut sen när jag är färdig ;)

Vi hörs om ett tag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0