Godmorgon!

Solen skiner idag också!! Vad är detta? Man blir såååå lycklig!!!
Och ni vet vad det betyder, jo att jag sitter i min bikini redo för att gå ut och sola! :P

Jag vaknade vid 9, men jag har kollat runt på lite olika bloggar nu under morgonen samt fyllt i en massa frågor från pliktverket (fick hem ett brev igår).


Såhär såg en av frågorna ut! Eftersom jag vaknade med en sådan fruktansvärd men ändå helt underbar träningsvärk i bröstmusklerna samt ryggen/axlarna, var jag när på att svara på denna fråga på detta vis haha!!!

Ha en bra dag!
Vi hörs senare ;D

Kommentarer
Postat av: nikko

Jodå det är bra. Lite mycket här hemma bara.

Första veckan man är pappaledig så:P

Ok. Jo höj den du! hehe

2009-08-25 @ 11:26:59
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0