Hej och hopp!

Jag är hemma från farmor och farfar och Malmö nu!
Det har varit en lugn dag, har mest löst korsord med farmor, plockat hallon plus att jag var hos frisören och klippte mig. Håret blev 2-3 cm kortare men det behövdes med tanke på att jag inte har klippt mig sen februari...

Jag har även varit och handlat hårfärg plus en ny kalender (laddar upp bild senare). 
Jag får se om jag färgar mitt hår imorgon, jag har ändå inget annat bestämt förutom handbollsträning på kvällen!

Nu ska jag och pappa snart ut och övningsköra, vi ska försöka göra det varje onsdag då det är enda dagen under veckorna som vi inte har något annat planerat.  Resten av kvällen blir väl förmodligen lugn med mys framför teven och lite så. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Hoppas ni har haft en bra dag :)


Jag <3 Hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0