Ni kan kalla mig Mulle Meck!

Nu har jag varit och tagit foto till mitt leg. samt handlat lite. Jag fick cykla på min gamla cykel men sadeln var så långt ner så det var ju skitjobbigt att cykla!
Jag bestämde mig för att försöka höja sadeln nu när jag kom hem. Jag hoppade i bikinin och gick ut i trädgården för att börja mecka!! :P

Jag började med att försöka skruva loss en mutter, men det funkade inte så jag fick spel och började dra och slita. Vad ledde det till? JO, ATT MUTTERN LOSSNADE! (y)

Sen visste jag inte riktigt hur jag skulle göra så jag ringde till pappa:
Jag: Hej, hur höjer man sadeln på cykeln?
Pappa: Det går inte, jag har försökt.
Jag: Jaha?
Pappa: Det går inte att få loss muttern för den bara snurrar runt och lossnar inte.
Jag: Men jag klarade det.
Pappa: Men det går inte att få loss muttern
Jag (skriker): Men jag säger ju att jag har fått loss den!!!
Pappa: Jaha...
Jag: Vad gör jag nu?
Pappa: Det är bara att dra, men det kanske inte går för det har nog rostat fast.
Jag: Okej, hejdå!
Pappa: Ja, du får se om du klarar det, hejdå!

Jag tar tag om sadeln och drar och sliter och plötsligt lossnar den och jag kunde höja den!
Så j*vla bra jag är!!! :D

Nu ska jag sola och läsa i några timmar innan jag ska till gymmet!
Vi hörs senare ;)


Min äckliga gamla cykel!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0