Usch vilket tråkigt väder det är ute!

Nu är jag hemma från dagens äventyr som avslutades med en handbollsträning. Vi var bara sju stycken, men på uppvärmingen när vi spelade fotboll vann jag, Una och Bozana (Tuzze, Usse och Bosse!!! :D). Vi var grymma! Usse och Bosse hade båda Björn Borg trosor på sig och jag och Bosse hade båda svarta sport BH:ar. Detta hör egentligen inte alls till saken, men Usse och Bosse ville ha ett långt inlägg så det ska dem faktiskt få efter deras insats på dagens träning!


Tillsammans är jag, Usse och Bosse: POWERUSSEPINGLORNA!!! :D

Efter träningen duschade jag och Sofie, för det är så himla skönt att slippa göra det när man kommer hem. Man bara skjuter på det tills det är mitt i natten typ, inte bra!!!
Det blev en hel del snack om Sofies dag eftersom att hon började gymnasiet idag. Härligt att du är så nöjd snäckan ;) xD Haha!!!
Själv tycker jag att det känns så himla fel att nästan alla börjar skolan nu när jag fortfarande har nästan två veckors lov kvar...! Visserligen är jag jävligt glad över att få vara ledig ett tag till så jag klagar inte!!!  Det är jag, Usse och Bosse som är lediga dessa dagarna! Yeeeah!!!!! :D

Imorgon har jag inget bestämt, men det verkar som att det ska bli fint väder så då kanske det blir läge för att sola! Just nu är ju inte vädret särskilt fint... :/
Om inte vädret tillåter solning så kanske jag pallrar mig upp till gymmet för att styrketräna, men jag sa bara KANSKE!!!
Jag måste nog i alla fall cykla och handla tuggummi, för mina är slut och det är min nya drog...!!! Jag klarar mig knappt utan tuggummi...

Nej, nu måste jag verkligen gå och fixa nåt att äta för jag håller på att döööööö av hunger!!!
Det känns skönt att mina tankar på skolan är långt borta och att det enda jag har i mitt huvud är funderingar som vad jag ska äta eller om jag ska sova länge på morgnarna eller inte :P
JAG NJUTER! Och det ska jag fortsätta göra framför teven strax med min kvällsmat! :D

Hoppas er dag har varit toppen!
Vi hörs senare ikväll :)


Kommentarer
Postat av: B.

Helt klart över gödkänt Tuzze! Du varierade språker precis som vi talade om :)

2009-08-17 @ 20:08:00
Postat av: Josefin

Haha tack Bosse! :) Känns skönt att höra från proffset! :P

2009-08-17 @ 20:49:49
URL: http://josefingrahn.blogg.se/
Postat av: sensuellt

jag blev bjuden :)

2009-08-18 @ 09:05:33
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg!!

2009-08-18 @ 12:49:45
URL: http://hellatromcelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0