Vädret är helt underbart! :D

Just nu sitter jag hemma hos Linn och skriver. Vi har varit och hämtat våra tågkort och då träffade vi även en annan kompis som vi satt och snackade med.
Vi har bestämt att vi plus Hannah (Linns lillasyster)  ska hem tilll mig och bada och sola eftersom det är så otroligt varmt ute, så nu sitter jag och väntar medans Linn och Hannah packar!!! :)

Vi ska äta falafel och kebab på vägen hem till mig för vi har bara ätit frukost idag, mums! 

Senare ska jag och Linn göra oss i ordning och fixa oss eftersom att vi ska åka in till Malmö och NRJ in the park. Det kommer bli en trevlig eftermiddag och kväll, jippi!!! :D

Vi hörs innan vi cyklar till stationen, då jag även lägger upp en bild på vad jag har på mig!! ;)

Hoppas ni har det bra, det har jag! :)



Kommentarer
Postat av: Minnie

Vilka artister kommer?

2009-08-19 @ 14:46:16
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0