Godmorgon eller vad man ska säga ;)

Vaknade för två timmar sen med Sofie bredvid mig på golvet. Nu har jag precis varit och lämnat henne vid tåget och sen väntat i bilen när mamma handlat.
Det blev ingen uppdatering igår, förlåt :'( (!!!) Men jag hade så fruktansvärt ont i magen, har aldrig haft så ont, så jag låg bara i sägen och kved. Sofie var nog ltie skeptisk till mina tankar om blindtarmsinflammation, men det gjorde verkligen riktigt riktigt ont. Så ja, jag somnade med mascaran och tröjan på, men sån tur va så hade jag borstat tänderna. Jag orkade verkligen inte göra mig i ordning för jag kunde inte röra mig...

Idag är allt mycket bättre :D
Ska hjälpa mamma att börja dammsuga huset, för senare i eftermiddag så kommer typ alla de som var med på Tosselilla igår och ska äta middag här. Ska städa lite snabbt på mitt rum så det också blir fint ;)
Jag har faktiskt varit så duktig och bytat om inför att ta en löprunda om en stund (y) Det ska faktiskt bli rätt skönt  :)
Nej, nu ska jag ta tag i städningen så hörs vi nog senare när jag har varit ute och sprungit  ;)
Ha en bra dag :D

Haha jag måste förresten berätta vad som hände i natt xD
Jag hör att Sofie säger någonting nere på golvet...
Jag: Va?
Sofie: Mummel...
Jag: Men va?
Sofie: Mummel...
Jag: Men jag hör inte vad du säger!!!
Sofie: Jag ser inte
Jag: Vad pratar du om?
Sofie: Jag ser inte
Jag: Jag fattar inte!
Sofie säger helt sur: Men skit samma!

Sen blir det tyst...
Helt skumt, men okej, hon pratade nog i sömnen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0