Hemma...

Kom hem från Tosselilla för en stund sen. Det har varit en väldigt rolig dag och vädret var faktiskt helt okej, riktigt varmt emellanåt.
Det var kul att träffa släkten, speciellt småkusinerna som jag inte har träffat på 5 år...
Dagen började med lite karuseller och så sen blev det cykling och hinderbana i Tarzanskogen :P haha
Sen har det varit mer karuseller, mat och väldigt mycket badning :)
Jag vågade åka den stora rutschkanan med mattor för första gången, jättestolt :D Men ja, andra gången vi åkte den ramlade mina bikinibyxor av, och då menar jag inte att de bara flyttade på sig lite, utan nej, de hängde NERE VID KNÄNA :O haha!! Tredje gången vi åkte så höll jag så hårt i byxorna så jag glömde hålla i BH:n, ja vad tror ni inte ramlar av då, ju BH:n och den var helt nere den med :O... och som pricken över i:et så stod det en pedofil med systemkamera och fotade det :@ jätteäcklig gubbe!!!
Jag träffade i alla fall folk från klassen som jobbar som badvakter, trevligt ;)
Fick även se en liten pojke helt naken, men ja, det är ju vardagsmat för mig och Sofie när man är så attraktiva som vi är xD lalala...
Daniel har också skrivit sms hela dagen, stackars pojk, han har inte haft det lätt... förlåt Daniel ;)
Nu är jag helt slut och jag tror Sofie känner detsamma, men ett litet kvällsdopp senare i poolen sitter väl aldrig fel... eller?
Nej, nu känner jag att jag inte har så mycket mer att skriva, men lite bilder kan ni ju få se :)
Ha det bra så hörs vi senare
Puss och kram :)



Jätteattraktiva... noooooot


Getterna älskade mig, haha, lägg märke till min söta kusin
som springer och jagar dem :P



Jag sitter där någonstans, tsm med mina små kusiner som är 7 och 10,
ofta man vågar åka den då, supermodiga och tuffa ;)


Tuffing jag (H)






Vi vågade åka... :D


Här ser man att jag har lite problem med min bikini


Kommentarer
Postat av: Elfie Kelfi

om jag var va kille hade jag fallit för er ;) hahaha hur lyckades dem flyga av är dte inte ström uppåt menmen du brukar ju lyckas med det mesta x) <3

2009-07-11 @ 21:22:57
Postat av: Josefin

Haha, jo asså när man kommer ner i vattnet så blir det ett sånt tryck så man måste hålla i bikinin, men mitt ptoblem var att jag glömde det plus att mina bikinibyxor är på tok för stora xD ...men tur va så var jag under vattnet när de ramlade av så jag hann rätta till innan nån såg ;)

2009-07-12 @ 11:56:36
Postat av: Anonym

hahaha så kan dte gå xD

2009-07-12 @ 13:43:32
Postat av: Josefin

Haha ja XD

2009-07-12 @ 14:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0