Känner mig duktig :P

Hemma från tandläkaren nu! Besöket tog ungefär 5 minuter och sen sa hon att mina tänder är perfekta (vilket jag verkligen inte håller med om) och sen att jag inte behöver komma dit förrän om två år igen :D tjoohooo!
Efter tandläkaren har jag och pappat handlat lite och så, sen övningskörde jag lite överallt ;) det gick megabra (y) Jag körde faktiskt i 70 km/h :O
Ska kanske köra lite senare igen när vi ska hämta min farbror och faster vid tåget!
Vet hur jag ska fixa mitt leg. nu så det är bara att åka upp där och fixa det, kanske kan lura med mig pappa lite senare ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt, men att gå och lägga sig och se på tv eller läsa hade inte suttit fel, är ju svintrött när man blir upptvingad 8 :O

Vi hörs senare :)



Förresten så har jag ju bestämt mig för att ut och springa lite idag med. Fast idag blir det lite intervallträning och träning på att starta ;) även lite spänstträning behövs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0