Godmorgon!

Här sitter jag framför datorn kvart i 8 en söndag med mättad mage, nyborstade tänder, uppsatt hår och med kläder på kroppen...
Klockan ringde 07.20 (EN SÖÖÖÖNDAG!!!) eftersom att jag skulle gå ner till mina kusiner vid 8 och sitta barnvakt under morgonen. Jag hade inga problem med att komma upp eller så med tanke på att det är kul att passa mina söta kusiner.
Nu när jag kom in på mitt rum efter att ha varit inne på toaletten och borstat tänderna och fixat håret så såg jag att jag hade fått sms av min morbror. Han skrev att min "moster" var på väg hem från sitt jobb så det behövdes ingen barnvakt... jag visste om att hon kunde komma hem tidigt så att de inte skulle behöva barnvakt, men ja, nu sitter jag här rätt så pigg och klar!

Jag tror jag ska gå och sätta in min frukostdisk i diskmaskinen och sen ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite eftersom min bok måste lämnas på biblioteket på tisdag och jag har en del kvar att läsa...

Vid 12 tiden ska vi i alla fall köra till Trelleborg för att spela träningsmatch där under eftermiddagen, det ska bli jättekul :D

Jag hör att sängen kallar på mig nu igen, så vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Angel

sv:fint medm ig själv?

2009-08-30 @ 09:20:03
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Sara

heh, Okej. :D Nja jag jobbade sen blev de en runda med hunden. EFter det så blev det ett varmt bad. :D Sen con Air, :) Hhe. :D

Händer idag? :D

2009-08-30 @ 09:39:32
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0