Härlig dag!

Vi kom till skolan kvart över 10 idag och då möts vi av folk från klassen som säger att kemiläraren är hemma och vårdar sjukt barn så vi har ingen kemi på hela dagen. Så de bara: Ja ni slutar nu!
Jag bara: Men vi har väl psykologi?
Tydligen så är psykologilektionen på måndagar bara för de som har valt på ett visst sätt, så jag har psykologi på fredagar istället. Jag som hade räknat med att ha båda lektionerna.
Vi tog i alla fall tåget hem 11.08 igen och nu sitter jag och Linn här hemma hos mig. Vi har precis varit ute med Nelly och ätit scones...! :)



Nu ska vi snart göra några uppgifter i kemi som läraren har gett oss eftersom det inte blev någon lektion. Inget jobbigt alls, men det ska ju göras.

Vi hörs sen :)




Kommentarer
Postat av: kajsa

scones, yummie:D vet inte om ni hört, men imorgon behöver vi inga idrottskläder, idrott blir i arbetslaget istället:)

2009-08-31 @ 14:15:03
Postat av: aantonia

GRATTIS GRATTIS!

du är vidare i min veckansblogg tävling,

nu är det bara att sätta igång & skaffa röster!

LYCKA TILL! :)

2009-08-31 @ 17:26:18
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0