Nu är allt bra igen! :)

I eftermiddags och ikväll har det varit en riktig depp-dag. Jag har varit ute och gått med Nelly och rensat tankarna och jag har i stort sett bara suttit framför datorn och varit allmänt nere hela kvällen. För några timmar sedan mådde jag skit, men nu känns det som om "skitet" har blåst bort.
Även om dagen har varit tråkig och jag har gjort den så deprimerande som man bara kan, så var det nog precis vad jag behövde. Jag behövde tänka igenom allt som fick mig att må dåligt och nu har jag kunnat ta itu med de tankarna och jag har fått de att försvinna!
Imorgon är det en ny dag och allt kommer kännas mycket bättre!
Det är värt att ha en dag som denna bara för att kunna må bra dagarna som kommer efter!

Nu ska jag lägga mig och se på teve eller läsa, jag får se vad det blir!!! ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon!
Tjingeling och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0