Städning + packning = FÄRDIGT!

Det känns alltid så skönt efteråt!! :)
Nu har jag städat undan det som låg framme på mitt rum plus dammat hyllorna, teven mm. Jag har också städat i badrumsskåpet! ;)
Och inte nog med det, jag har även packat till träningen och packat saker som Sofie ska ta med sig hem till henne idag eftersom jag ska sova hos henne imorgon efter Malmöfestivalen. Det är inte speciellt mycket saker jag ska ha med hem till henne, men jag orkar inte gå runt och bära på en väska i stan i 10 timmar liksom...!

Nu ska jag ställa mig i köket och försöka fixa middag till mig!
Vi hörs senare innan jag ska åka till handbollsträningen! :D


Då var rummet fint igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0