Jag är hemma, fast det har jag varit ganska länge...!

Matchen gick väl sådär, vi förlorade! Men med tanke på att detta är första gången detta laget spelar match ihop så var det väl rätt okej. Vi spelade ju träningsmatchen för att träna liksom...!

Vi har ätit middag nu och jag har precis packat upp min väska sen matchen plus att jag har packat väskan inför träningen imorgon. Om jag går i skolan enligt schemat imorgon så hinner jag inte åka hem innan träningen utan jag får sitta kvar på tåget och åka direkt till Malmö där pappa hämtar upp mig. Men det är ändå rätt okej för jag har sovmorgon varje måndag och börjar inte förrän 10.20 :D

Nu ska jag gå och lägga mig och vila, kanske läsa. Jag är så himla trött efter att ha gått upp så tidigt... det blir nog en tidig kväll för mig idag!


Kommentarer
Postat av: Sören

Tyckte ni var helt ok faktiskt !! Blir bättre nästa gång! ;) Lycka till

2009-08-30 @ 18:33:15
Postat av: Emma

SV; Nåja, det går väl :D Saknar min kille lite som åkte för en stund sedan^^ Själv då?

2009-08-30 @ 18:43:12
URL: http://rosaapantern.blogg.se/
Postat av: Laila

Haha tack:P men du förstår principen va? :P Man behöver inte alltid göra det så svårt för sig själv :P

2009-08-30 @ 19:31:27
URL: http://Lailaaziz.se
Postat av: hanna

fin blogg, klicka gärna in och kommentera :)

2009-09-13 @ 17:54:12
URL: http://hhannawestlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0