Godmorgon :)

Vaknade vid 9, och då satte jag mig lite vid datorn och kollade runt lite. Sen gick jag tillbaka till sängen och låg och kollade på teve och typ halvsov. Nu ska jag alldeles strax gå och äta frukost och sen får jag se vad som händer. Vid 2 ska jag i alla fall åka till Malmö för att träffa tre saknade vänner <3 :D
 
Ha en bra dag så hörs vi sen igen :)
Glöm inte att skicka in era vänskapsbilder, sista dagen idag sen ska jag välja ut de 5 finalisterna!


Jag har förresten redan planerat för en ny tävling, så den drar jag nog igång ganska snabbt efter att vänskapstävlingen är avslutad. Så håll utkik! :D


Finns det något mysigare än att springa runt i såna här kläder? :)


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej kul att du svarade, jag har bookmarkat din sida och följer dig på bloglovin nu. Snart ska jag fixa en bloglovin knapp på sidan men det går och söka min blogg på bloglovin. Nu ska jag kommentera lite på din sida. Kram

2009-07-22 @ 10:49:37
URL: http://www.minnies.se
Postat av: linnea orhagen

äääälska mysiskläder! <3

2009-07-22 @ 13:07:37
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0