Godmorgon och tips på hur du får fler besökare till bloggen (y)

Vaknade för en stund sen och nu ska jag faktiskt ta och äta frukost ;) Får se om jag går ut och solar lite sen, men jag ska i alla fall dammsuga hela huset och träna lite innan vi får gäster ikväll.

Lite senare idag ska jag även presentera vinnaren i "roliga djur" tävlingen.

Ha en bra dag så hörs vi senare :D

Denna raggningsreplik tycker jag är så söt :)
Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.

Här är ett tips på om du vill ha fler besökare till din blogg:

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=josefingrahn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0