Nu är jag hemma :)

Nu har jag kommit hem från Malmö och från träningen, det var faktiskt en rolig träning så känslan av att inte vilja träna försvann verkligen, SKÖÖÖNT! :D
Har precis ätit och ska strax hoppa in i duschen, sen måste jag nog städa upp lite på mitt rum och sen ska jag dammsuga lite i huset för mamma tvingar mig :(

Imorgon får jag se vad jag hittar på, men jag måste gå till stationen och hämta min cykel så jag passar nog på att ta en liten tur till biblioteket för att hämta någon bok som är reserverad. Jag hoppas såklart också på att solen ska titta fram så att man kan bygga på brännan lite ;) det hade varit toppen (yy)
På kvällen blir det träning i Malmö igen, utomhus med en kille från MAI :)

Nu har det också blivit bestämt att en av mina bästa vänner Sofie (Suzze xD) kommer hit på fredag och myser och tar det lugnt, för på lördag följer hon med mig och min släkt till Tosselilla :D <3, det ska bli superkul för jag älskar verkligen Tosselilla, haha :P och Sofie älskar jag ju också såklart <3 ;)
Sofie sover här även till söndagen så det blir en hel helg med min fantastiska Sofie (yyyyyyy)  <3


Jag och min Sofie <3

Nej, nu känner jag att det är dags att ta ett skutt in i duschen, känner att jag stinker svettig gris idag med xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va äckligt. gris (n)

2009-07-08 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0