Nu ska vi se...

Så, nu har jag duschat och ätit efter ett litet kvällsdopp med kusinen ;) tog lite tid innan vi började bada för hon hade glömt sina armpuffar och sin simring hemma så vi fick gå hem och hämta det.

Jo, träningen gick super som jag skrev i förra inlägget (y). På vägen till träningen somnade jag i bilen och vaknade när pappa stannade, verkligen inte sugen på att träna. Men det blev bättre :) När vi tränade löpteknik som alltid och sen sprang så bara släppte det och det kändes som att jag bara svävade fram, så har jag aldrig kännt förr. Jag känner mig alltid så jävla klumpig när jag springer och jag vet ju om att det inte går fort, men nu kände jag verkligen skillnad och fick även höra det från andra. Känns kanon :D
Jag ska fortsätta tänka på hur bra det kändes och sen kommer jag vara glad flera dagar framöver nu :P haha

Nu ska jag lägga in lite kläder i garderoben samt lägga lite till tvätten, sen ska jag nog läsa lite ;) blir väl lite dator först antagligen, måste bestämma med Sofie om vilken tid hon kommer hit imorgon, men det blir nog bra ;)

Ha en underbar kväll allihopa så hörs vi imorgon om jag inte skriver något lite senare :)
Puss och kram <3


Det får bli en bild från när vi spelade beachhandboll i Helsingborg i slutet av maj ;)
Nästa vecka drar vi till Åhus för att spela där och det ska bli superkul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0